İş Modelleri

Tele-Destek Hizmetleri

Logo çözümlerine yönelik telefonla desteği içeren Logo Tele-Destek hizmeti, Logo kullanıcılarına yönelik olarak LSU Sertifikalı Destek Uzmanlarımız tarafından sunulmaktadır.

Tele-Destek hizmetimiz hafta içi, 09.00-18.00 saatleri arasında uygulanmaktadır. Logo kullanıcıları, Tele-Destek Sözleşmesi imzalayarak telefonla destek alabilirler.

Call Center destek hizmetleri kapsamında sınırsız mail ve telefon ile (30 dk geçmeyen işlemler için) uzaktan destek hizmeti verilir. Uzaktan verilen hizmetin 30 dakikayı aşması durumunda destek uzmanı gerekiyorsa yerinde destek hizmeti için planlama onay ister. Call center destek hizmetleri yıllık paketler şeklinde sunulur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir